Duben 2012

Snažím se...

29. dubna 2012 v 12:19 zápisníček
..hrozně moc se snažím.

Přibrala jsem, určitě moc. Poslední 4 dny jsem prostě žrala. Jenomže je to pro mě víc než těžké. Takové pokušení. Zakázané ovoce chutná nejlépe. Chodím kolem všeho toho jídla, které na mě číhá všude, a říkám si NE! Jak dlouho to vydržím? Já která trpím záchvatovým přejídáním a všechno to jídlo tak miluju.
Nejraděj bych někam odjela a až bude po všem, vrátila se. A nebo ještě líp všechno to jídlo bych vyházela do koše. Jen tak pro představu, část toho, co na mě doma nastražili. Možná někdo uzná, že je to pro mě složité: karamelové košíčky z burizonů, karamelový řez, linecké, vosí úly, tři druhy rolád, marcipánopvá rolka, ovocný řez, kávový řez, marokánky, košíčky, různé dortíčky, trubičky, plněné ořechy, domácí bonboniera, 5 druhů frgálů, pak hromady jídla, co zybyly domů jako třeba: masová směs, kuřecí salát, kuřecí roláda obalovaná, křidýlka, klobásy, uzeniny, kuřecí plněné nádivkou, dál všechno sladké,co dostal taťka a už mi narval do skříňky: velká karamelová milka, obyčejná milka, bonboniery,oplatky, sušenky, ale i slané -křupky, brambůrky, nakládané ochucené sýry. Na stole straší moje oblíbené M&M´s, v troubě se ohřívají nechutné hranolky od včerejška, ale já bych se na ně stejně klidně vrhla. A teď se to bude všechno postupně cpát na stoly aby se to co nejdřív snědlo a všichni budou všechny pobízet dej si to a tamto. Po obědě mám prej nachystat zmrzlinové poháry, šlehačka je v lednici a karamelovou polevu máme asi taky. Tohle je jen výčet toho, na co jsem si zrovna vzpomněla. Zatím se držím, ale bojím se..!!

Snídaně: 150g bílého jogurtu, černý rybíz
Svačina: jablko
Oběd: 50g libového kuřete, trocha rýže, zeleninový salát
Svačina: lžička zmrzliny, 100g bílého jogurtu, pár malin
Večeře: 1/2 cottage, 2 křehké plátky, pár cherry rajčátek a ředkviček

Pohyb: strečink, 30 min cvičení s Jenny, 5 min posilko břicha, snad ještě něco dopíšu

Na dně, ale to je jedno...!

26. dubna 2012 v 23:04 zápisníček
Nadpis mluví za vše..

Napíšu až to bude stát za to. Teď nemám, co říct. Jedině si stěžovat sama na sebe :(

Jéédiné co říct chci je, že 9. jdu na gyndu a budu se vážit, konečně na kvalitní váze a já vám říkám že na té váze uvidím 52!!!!!!

24.4. 2012

24. dubna 2012 v 18:03 zápisníček

Hezký den přeju...

Dneska toho moc nenamluvím. Celou noc jsem nespala ale vážně, jeslti jsem usnula na 5 minut, je to hodně. Prostě jsem se zase jen převalovala, chodila na záchod. Nebyla jsem ráno nevyspalá to až během dne, ale měla jsem fakt hrozné deprese. Prostě tu školu moc žeru no. Učila jsem se celý den a pak nemohla spát. Stejně to nestálo za to. Byla jsem nepoužitelná, ráno jsem si dala větší snídani, měla jsem hlad. Bez toho spánku..No co vám budu povídat. Pak jsem musela na bus běžet a matiku jsem stejně nenapsala kdoví jak...Jediné co mě těší, cítím se zase o něco lehčí, snad si to neposeru a v pátek váha potěší. Dneska toho vypadá hodně, ale necítím se vůbec plná.
Jo a musím se pocholubit, původně jsem si šla místo svačiny do obchodu na čokoládu, že na nervy, a odešla jsem s müsli tyčinkou :)

Snídaně: mléčná rýže, malý banán, müsli tyčinka
Svačina: ProFigur tyčinka
Oběd: maličko cibulačky, rýžová kaše, trochu cukru, máslo snažila jsem se hodát co nejvíc pryč
Svačina: nic

Večeře: 1/2 okurky, rajče, jogurt silueta
Dala bych si zítra něco dobrého na snídani, ať se mám na co těšit. Nějaký tip? Něco, co obvykle nemívám?

23.4. 2012

23. dubna 2012 v 18:53 zápisníček

Dnešek hodnotím docela kladně. Měla jsem volno, ale stejně dost práce. Zítra píšu čtvrtletku z matiky a budu zkoušená, navíc jsem matlala slohovku do češtiny :) Jídelníček se mi líbí, jen si nejsem jistá jestli 3320kJ není málo, když jsem cvičila, a kdyby byl čas ještě cvičit budu. Na druhou stranu, je mi fajn a jestli v pátek stoupnu na váhu nechci se leknout. Příjde mi teď, že se musím sakra snažit, aby šla kila dolů, když mám každý víkend nějaký zkrat. Navíc tento víkend je ta oslava, takže se tomua si ani nevyhnu. Ve čtvrtek budu něco málo péct a tvořit cukroví a zákusky, doufám, že myšlenka na páteční vážení mě odradí od mlsání.

Teď se jdu zase vrhnout na učení, držte mi zítra palce.


Snídaně: vanilkový puding slazený sladidlem, 2 piškoty, lžíce domácí malinové šťávy (miluju to s tím :) )
Svačina: bílý jogurt, malý banán

Oběd: plátek sekané, kys. okurek, cherry rajčátka
Svačina: 1 pl toastového chleba dokonce necelý xD, 1 bílek, pažitka
Večeře: větší kedlubna, jogurt silueta light

Pohyb: Jillian 30 days shred, možná ještě něco stihnu

Nevylučujme tuk!

23. dubna 2012 v 11:53 rady & tipy
Nevylučujme tuk!

Tuk je třeba omezit a né jej úplně smazat z našeho jídelníčku. Je fakt, že tuky mají vysokou kalorickou hodnotu, ale druhá věc je, že nám dodávají energii potřebnou pro život. Nesmíme zapomínat na minerály a vitamíny, které do sebe cpeme. Některé se rozpouští pouze v tucích. Nebo proč tedy dáváme do mrkvového salátu kapku oleje?


22.4. 2012

22. dubna 2012 v 12:57 zápisníček
Čaute holčičky moje..

Tak jsem tu konečně s článkem. Poslední dva dny byly v rámci hubnutí totálně v pr...Tak se dnes snažím opravdu odlehčit i když je to pro mě těžké. V sobotu je ta taťkova oslava a u nás se peče zdobí atd...Navíc dnes mamka a oběd dělala jedno z mých nejoblíbenějších jídel - sekanou, ale zatím jsem odolala a snad si už ani nedám..Zítra jsem doma, tak si možná kousek nechám na zítra, ale dnes se opravdu musím spravit.
Doufám, že co jsem za 2 dny nabrala dám rychle dolů..Nevím, možná na váhu stoupnu v pátek možná ne. Sobota bude asi katastrofální, zákusky, rauty, jednohubky...Asi to nebudu řešit, těšila jsem se na to už dlouho, jen jsem si představovala, že před tím nebude žádný výkyv v hubnutí. To mi nevyšlo no, ale věřím, že to dám dolů. Víc mě ale znepokojuje, to období před a po oslavách, všechno to pečení co mě ještě čeká a to jídlo co potom zbude, a zůstávají u nás návštěvy takže tady bude pořád něco nachystané. Snad se bude dařit :) Věřím v to. Opravdu nechci nabrat za hloupý duben všechno, co jsem dala pracně dolů.

Před chvíli jsem dolepila linecké a udělala vosí úly a ne, nesnědla jsem ani kousek xD Ke svačině jsem neměla hlad ani nebyl čas, navíc snědla jsem možná lžičku džemu při lepení toho lineckého, jak mi to ukapávalo. Teď bych si chtěla zacvičit, tak snad po mě už nikdo nebude nic chtít, protože mám fakt, co dělat. Ještě mě čeká spousta věcí do školy, s něčím už jsem začala ráno, ale pořád je toho hodně. Myslete na mě..Chci se zase dostat zpětd o starých kolejí :)

Snídaně: 2 jablka, skořice
Svačina: nic
Oběd: 200g bílého jogurtu, malý pomeranč
35min cvičení s Jenny, 8 min břicho
Svačina: míň než 1/4 tm. housky, lžíce bílého jogurtu, 4 cherry rajčátka
Večeře: zelenina, trocha bílého jogurtu, meloun

20.4. 2012

20. dubna 2012 v 17:19 zápisníček
Dneska? Jídelníček neukážu xD Prostě jím a co xD :)
Ale už se krotím už je skoro půl šesté a já opravdu nechci nabrat všechno zpět obzvlášť po dnešním ranním vážení, které mě nakonec potěšilo :)

Ve škole pohodička, domů jsem se vrátila až před chvílí, protože jsem byla ještě s miláčkem po nákupech :) konečně jsem objevila meloun tak se na něj těším asi si dám zítra :) Na dnešek ej to moc zdravé xD néé sranda jen už ho nechci načínat :) Jak se jinak máte vy?

Jó abych se nezapomněla pochlubit - ranní váha: 53,4 kg

19.4. 2012

19. dubna 2012 v 17:53 zápisníček

Ahojky, tak jak se dnes máte?

Já žádná sláva. Ráno jsem se nasnídala a a zase měla hrozný hlad nevím, co to se mnou poslední dobou je. Taková hladová jsem po ránu nikdy nebyla..Ale lepší než žrát odpoledne ne-li večer.
Škola se neskutečně táhla, nudilo mě to a necítila jsem se vůbec dobře. Teď už jsem ale doma a je mi líp. Za chvíli půjdu na Prostřeno, potom se začnu učit na test z angliny a s cvičením uvidím. Jestli už nic jíst nebudu myslím, že ani moc energie nebude a ani nebudu mít moc co spalovat, víkend si dám volný a od příštího týdne chci navýšit příjem a taky hezky cvičit :) Dneska jsem si koupila výbornou sladkou taštičku plněnou pudinkem a boruvkami a bilou delisu, takže jestli se na mě váha ráno usměje a uvidím tam to číslo 53 ať je za ním cokoliv tak si ji dám :)

Snídaně: nízkotučný tvaroh, banán, müsli tyčinka
Svačina: 1/2 celozrnné housky, jogobella light
Oběd: pomeranč
Svačina: NIC
Večeře: zeleninový salát, hrášek

Navíc: bílá čokoláda z automatu (pěkně mě zahřála)

18.4. 2012

18. dubna 2012 v 16:54
Konečněěě :)

Dneska žádné učení...!! hip hip hurááááááááá...! No píšem z fyziky, ale na to mrknu až večer už jsem se na to trochu dívala, je to ta písmka, co na ni zapomněla.
Ve škole v pohodě..Z angličtiny za 1 a písemka nedopadla špatně :)

A dneskááá relaxuju..! Televize, knížka a tak...Asi bych měla cvičit, ale chci si užít té pohody tak možná na večer. Uvidím jsem ráda, že jsem. Pomalu se mi blíží to vážení, takové nervy jsem dlouho neměla...Taaak dlouho jsem nestála na váze a mezitím se toho tolik odherálo, přejídaní, nápravné detoxy, hubnoucí jídelníčky, udržovací...Je fakt, že tento týden se můj příjem pohyboval okolo 3500kJ +- ale zase nebylo moc času ani energie na cvičení, takže opravdu nevím... Už jsem na to zvědavá a jestli mě váha potěší dám si něco dobrého :) A vůbec si trosku popustim uzdu...Áááá s miláčkem otevřem ty utopence, co jsme spolu dělali a už jsou poslední 3 skleničky a já ještě nemělaaa :D
Proč ne...?! Docela mi to tak vyhovuje přes týden si hubnout a o vikendu volněji..Tentokrát si myslím, že jsem ten týden ohledně jídla zvládla krásně bez prohřešku a čokolád, což je u mě velký pokrok... Musím se ale ještě naučit přes víkend nepřejídat se, to že si něco dovolím neznamená, že můžu všechno)

Ještě přídám jídelníček a jdu k telce :) OOoodpočivat, jen doufám, že ne kynout..Joo ještě jsem chtěla říct ráno jsem si dala tu dovolenou ciniminis tyčinku a kdybyste věděli jaké jsem po ní měla chutěěěě...ještě že jsem šla do školy jinak bych zblajzla kdoví co...Svačina byla taky docela velká se mi zdá...Fakt dnešek je pro mě úspěchem, že jsem se nepřejedla a věřím, že už to dotáhnu do konce :)

Snídaně: Cini minis tyčinka, malilinko dobré vlákniny, 40ml mléka, 1/2 hrušky
Svačina: 1/2 hrušky, malá mrkev, nízkot. jogurt
Oběd: cerální kaiserka, trocha pažitkového sýra, rajče
Svačina: Jogurt diet, kousanec do tm. housky
Večeře: nic

Navíc: 2 kys. okurky


17.4. 2012

17. dubna 2012 v 19:45 zápisníček
Ahojky, opět spěchám jojo. Šprtím šprtím a tak moc si chci zacvičit. Čím dál víc se bojím pátečního vážení :(

Ve škole dnes v pohodě, bylo málo hodin a nevyšlo na mě to zkoušení a na písemku učitelka zapomněla...Stejně mě to čeká později, ale jsem ráda. Dneska jsem si byla nakoupit tvaroh a nějaké jogurty a udělala jsem si radost koupila jsem si bebe extracereální a tyčinku ciniminis (105kcal se mi zdá v pohodě) Takže si možná už zítra dám něco k snídani :) Držte mi palce ať to stihnu co nejrychleji a budu moct ccvičit. Chybí mi to..Včera jsem si dala chvíli běhu po schodech a posilko břicha ani jsem vám to sem nenapsala xD

Snídaně: 1/2 tm. housky, maliličko fr. pomazánky, višňový ovofit
Svačina: mandarinka
Oběd: 1/2 porce špaget s rajčatovou omáčkou
Svačina: 1/2 tm housy, maličko tav. sýra, rajče
Večeře: jogurt Yoplait Extra light